MARKETING STRATEGY

Česká spořitelna

Značná porce kreativy pro banku s nejdelší tradicí na českém trhu

Klient:

Launch Date:

Finanční prosperita pro jednotlivce, firmy a společnost. 

Odstartování Instagramu České spořitelny znamenalo focení poboček napříč republikou a vytvoření tak jednotného jazyka pro tuto specifickou sociální síť. Glosování míst, která jsou pro člověka v jeho bydlišti natolik běžná a přesto mohou skrývat zajímavosti či střípky historie. Banka s největší sítí poboček v Čechách tak začala vyprávět jejich příběhy. 

Tvorba digitálního obsahu - fotografií, animací, reportů ze sportovních a hudebních událostí ve spolupráci s Českou spořitelnou, bankou s nejdelší tradicí na českém trhu.

Prozatím žádné další obrázky.

ostatní projekty

Canamipharm

Canamipharm

ECOMMERCE · PPC
Immodinn

Immodinn

MARKETING STRATEGY
Fruitisimo

Fruitisimo

WEB & APP · MARKETING STRATEGY
Kontakt